دسته‌بندی نشده

بیماری های جنسی

فروشگاه لوازم زناشویی در کرمان فروش مکمل زناشویی پانیتال تست بارداری panital وکیوم بانوان و آقایان حلقه ویبراتور اصلاح مو ژل و اسپری انواع کاندوم

فروشگاه لوازم زناشویی در کرمان – پانیتال ( panital )

بیماری های جنسی

این مقاله توسط مشاورین فروشگاه لوازم زناشویی در کرمان نوشته شده است. بیماری های جنسی (STD) که به بیماری های آمیزشی و مقاربتی نیز معروف هستند، از طریق رابطه جنسی چه از راه واژن، چه مقعد و چه دهانی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. علاوه بر تکنیک های افزایش لذت و رضایت در روابط زناشویی مثل استفاده از مکمل های زناشویی نظیر وکیوم بانوان و آقایان ، حلقه ویبراتور ، ژل و اسپری و انواع کاندوم و تست بارداری مطمئن ، توجه به این نوع بیماری ها و رعایت نکات بهداشتی مربوط به انها ضروری اشت.

کلمیدیا، زگیل تناسلی، تبخال تناسلی، سوزاک، سفلیس، شپشک ناحیه تناسلی، ایدز، هپاتیت آ، هپاتیت ب و … از انواع بیماری های مقاربتی محسوب می شوند.

اطلاع از علائم این بیماری ها می تواند در پیشگیری و درمان آن ها موثر باشد. علائمی مانند تخلیه مدفوع دردناک، خارش و سوزش در ناحیه تناسلی، زخم در ناحیه تناسلی، دهان و یا مقعد، لمس توده در ناحیه تناسلی و … می توانند هشدار جدی در مورد ابتلا به این بیماری ها باشند. در مورد مردان نیز علائمی مانند بیضه های دردناک، درد یا ناراحتی در طول رابطه آمیزشی و یا ادرار، تخلیه غیرمعمول یا خونریزی از آلت تناسلی نشان دهنده احتمال وجود بیماری های مقاربتی در آن هاست . علائم این بیماری همیشه قابل مشاهده نیست و این یک خطر جدی محسوب می شود.

رعایت موارد ایمنی مانند استفاده از کاندوم، جلوگیری از تبادلات مایعات جنسی مانند منی و … بین همسران، استفاده از سوزن های تزریقی پاک و … در پیشگیری از این بیماری ها بسیار کارامد است.

بیماریهای منتقله جنسی از مرد به زن بیشتر انتقال میابد
خانم ها بیشتر در معرض خطر آلودگی های جنسی هستند
از روابط جنسی باشریک غیر مطمئن پرهیز کنید و یا حتما از کاندوم استفاده کنید.

جهت خرید محصولات مکمل زناشویی شامل حلقه ویبراتور   – انواع ژل و اسپری تاخیری گیاهیوکیوم بانوان و آقایان  از پانیتال panital ( ارتباط با فروشگاه لوازم زناشویی در کرمان ) کلیک نمایید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.