دسته‌بندی نشده

تحریک زنان با پیش نوازی

متخصصان امور جنسی می گویند : “زنان ده برابر بیشتر از مردان به پیش نوازی نیازمند” و این اصلی است که مردان هرگز نباید آن را فراموش کنند. مردان یک ناحیه حساس جنسی دارند این درحالی است که زنان سه ناحیه حساس نسبت به تحریک جنسی دارند.

وجود این سه ناحیه اصلی در بدن زن، یادآور این نکته به مردان است که برای تحریک هر چه بیشتر زنان بایستی بسیار فعال باشند و از اندام مختلف بدن برای انجام تحریک استفاده کنند.
مردان می توانند از هر دو دست و دهانشان برای تحریک کردن همسرشان استفاده نمایند. به هنگام استفاده از دست ها، مرد می تواند از یک انگشت و یا سه انگشت خود مدد جوید. حتی گاهی اوقات لازم است یک روند و مسیر مستقیم را در بدن زن دنبال کند و گاهی نیز می تواند یک روند متناوب را در پیش گیرد. هم چنین گاهی می تواند انگشتان را به آرامی و ملایمت در بدن زن حرکت دهد و گاهی نیز سفت و محکم و همراه با قدری فشار همسرش را لمس کند.

یک دیدگاه در “2”

  1. رضا گفت:

    اگه زن در شرایط کنونی احساس خستگی کند به خاطر سر کار بوده مرد چگونه بتواند در او علاقه مند بودن، ومیل جنسی اش را افزایش دهد.وایا زن از آلت بزرگ مرد بیشتر لذت میبرد یا نه؟

    1. مشاور گفت:

      سلام
      می توانید از او درخواست کنید که دراز کشیده و ماساژش دهید
      در حین ماساژ دادن همسر خود نقاط حساس بدنش را فراموش نکنید
      کاری کنید که آنقدر تحریک شود تا خودش در خواست سکس کند(ماساژ را حتما با روغن ماساژ انجام دهید)
      راه حل دیگر،همسر خود را به حمام برده و یک حمام دو نفره را تجربه کنید
      در رابطه با سوال ذوم شما،حداکثر طول واژن خانم ها 14 سانتی متر می باشد و بیشتر کلفت بودن الت باعث لذت زن می شود تا بزرگ بودن طول الت.
      برای ماساژ اگر روغن خواستید در قسمت مکمل زناشویی موجود هست
      همچنین برای افزایش طول و قطر آلت میتوانید از وکیوم و به همراه روغن خراطین استفاده کنید
      با تشکر از شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.