دسته‌بندی نشده

اهمیت اولین سالگرد ازدواج

اهمیت اولین سالگرد ازدواج اگر بیشتر از جشن عروسی نباشد، مطمئنا به اندازه آن هست؛ زیرا یک زوج جوان توانسته‌اند پس از فرازها و نشیب‌های فراوان و گذراندن دوران نامزدی و عقد با یکدیگر  زیر یک سقف هم پیمان شوند.

 

سال اول زندگی را می توان یکی از سخت ترین سال زندگی مشترک دانست. دو نفر از دو خانواده، دو فرهنگ و دو شخصیت مختلف باهم به زیر یک سقف می آیند و زندگی مشترکی را آغاز می کنند. هرچقدر هم از قبل به خلق و خوی هم آشنا باشند باز هم با فراز و فرود های مختلفی روبه رو خواهند شد.

 

بیشتر اختلافات در سال اول زندگی به وجود می آیند و باید حل شوند. از این رو جشن اولین سالگرد ازدواج را می توان به بیانی جشن پایان موفق شیرین ترین و در عین حال سخت ترین سال زندگی مشترک نیز تعبیر کرد.

 

زندگی پر از خاطرات خوب و بد است. این شمایید که انتخاب می کنید کدام یک را به یاد آورید چه بهتر که این خاطرات شامل شیرینی های زندگی باشد. بعد از 365 روز باهم زندگی کردن کنار هم بنشینید روزهای خوبی که باهم داشتید را مرور کنید.

 

به راهی که باهم آمده اید نگاه کنید، درباره مسائل حل نشده صحبت کنید و آن ها را حل کنید. اگر کاری از سمت همسرتان باعث خوشحالی شما شده است به او بگویید و اگر دوست دارید چیزی تغییر کند آن را بیان کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.